Jag hör fortfarande hur havsvindarna blåser

Pappa är den som kan ta åt sig äran för bilderna
 
Vi har tillbringat de senaste dagarna i sommarstugan. Familjen Klasson kom ett dygn och förgyllde tillvaron. Så gjorde också Johanna. Vädret har varit på vår sida och jag har inte badat så här mycket sedan jag var liten, tror jag. Båten har använts flitigt, vi var ute en gång om dagen och vi fick bästa platsen på bästa ön varje gång. Underbart.
 
Igår åkte vi på släktkalas till Sätila och firade Johanna. Åh, vad jag trivs bra med min knäppa släkt. Vi hade allsång, vi nattbadade nästan alla kusiner och såg på OS-invigningen (som för övrigt var så fantastiskt bra (J.K Rowling <33 (paranterser i paranterserna, jajaemen))). Jag stannade kvar hos kusinerna över natten och fick lite extra mys. Vi åt bär på frukostflingorna och sjöng disney-sånger. Himla fint.
 
Rubriklåt: Jag har varit i alla städer - Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0